Sommerfest for 42. gang - 30. juni - 3. juli 2016

Mols/Helgenæs er et af de smukkeste steder i Danmark. Men heldigvis er området ikke kun til udstilling. Området er et levende og aktivt sted at bo og leve i. Mols i udvikling er et initiativ, der hjælper folk med at mødes og være aktive – for aktivitet er vigtigt for et lokalområde.
Et væsentligt bidrag til aktiviteterne i området tilbydes af idrætsforeningen, I.F.Mols. Mange frivillige trænere og ledere står klar med tilbud om aktiviteter i mange forskellige idrætsgrene. I en tid, hvor elektroniske medier kan stjæle meget af de unges tid, er det vigtigt, at der er gode tilbud, der giver motion og samvær. En forening driver dog ikke sig selv. Den er kun det, dens medlemmer gør den til. For I.F.Mols og for Mols/Helgenæs er det derfor vigtigt, at vi bakker op i hverdagen og til arrangementer. Sommerfesten skal samle befolkningen, hente ”gamle” venner hjem på besøg, være et aktiv for vores dejlige sted, vise at der er liv i lokalområdet - og om muligt skabe et overskud, der bruges til at skabe aktiviteter for foreningens børn og unge i hverdagen.
Sommerfesten er formet som de seneste års fester. Det er bygget op omkring samvær, hyggelig musik, små konkurrencer, udstilling, marked og salg af mad og drikke.
Derfor er det naturligvis ikke tilladt selv at medbringe mad og drikke på pladsen.
I 2016 er der satset på at se, om der ikke stadig er interesse for at mødes til fællesspisning lørdag aften.
Se programmet og tilmeld dig sammen med dine venner, så bliver du modtaget på den røde løber og kan møde til et veldækket bord. For børnene er der igen legeland, som man køber dagsbillet til. Der er gratis entre, og der er gratis glæder og muligheder på pladsen.
Naturligvis åbnes der med en koncert i Knebel Kirke torsdag aften.
Fredag er DET STORE BANKOSPIL på aftenens program.
Optog gennem byen om lørdagen, hvor udklædte, gående, ridende og kørende, vil hjælpe med at give
arrangementet liv. Foreningen hører gerne fra alle, der har lyst til at være med i dette optog.
I.F.Mols takker alle sponsorer, hjælpere og arrangører og byder alle gæster velkommen til
forhåbentlig endnu en fantastisk fest, hvor klubben leverer rammerne, mens deltagerne kan bidrage med godt humør og lyst til at være sammen og sprede glæde.
GOD SOMMERFEST
I.F.Mols