Medlemskontingent

Borgerforeningen Mols har omkring 600 medlemmer og vi opfordrer til, at alle beboere i og folk med tilknytning til området melder sig ind i foreningen. Det giver os den pondus, der er nødvendig, når vi henvender os til offentligheden og myndighederne.Medlemskab opnås ved at fremsende 100 kr. pr. person til foreningens kasserer.

Kasserer: Susanne Løcke, Kongsbakken 9, Helgenæs, 8420 Knebel, Tlf.:86356372

Du kan også opnå medlemsskab ved at indbetale beløbet i Sparekassen Djursland på: Reg.nr.: 9388 konto nr.:  0000964689 Husk navn(e) og adresse på afsender.
Vi vil meget gerne, om du vil sende din emailadresse til joergen@oergaard.dk
Borgerforeningens CVR-nr. 29681600
Foreningens NEM-konto 9388-0000964719

Betalings-service-108x17
Betal dit kontingent med Betalingsservice. Det er det nemmeste i verden. Og så er du sikker på, at det bliver betalt til tiden. Desuden slipper du for at betale gebyr. Du kan tilmelde regningen til automatisk betaling med Betalingsservice i din netbank. Eller du kan bede dit pengeinstitut om at gøre det for dig. Husk at betale regningen som hidtil, indtil betalingen fremgår af betalingsoversigten fra Betalingsservice.

Foreningens styrke ligger ikke mindst i antallet af medlemmer!