Tilskud til cykelstien Vrinners - Egens Havhuse
Borgerforeningen har længe kæmpet for at få cykelstien på Vestre Molsvej færdiggjort og opfordret Syddjurs til at søge tilskud fra statens stipulje. Vejdirektoratet modtog 194 ansøgninger. Herunder fra Syddjurs kommune, og nu har Direktoratet udmøntet 2.7 mio. kr. til Syddjurs kommune, så nu er stien på vej.

Molsskolens festsal var fyldt godt op til vælgermøde. Mange vigtige emner blev drøftet, og revyholdet fik mange klapsalver.
Erhvervsministerens udvalg sætter fokus på levedygtige landsbyer og besøger Mols og Helgenæs

Stemmeprocenten atter i top i Syddjurs kommune. Ingen andre valgsteder når Molshallens 78.40%
Det giver undertiden også pote. Hele seks byrødder bor eller arbejder her.
Djursland er fortsat kun repræsenteret i regionsrådet af Niels Erik Iversen (S), hvis fokus i udpræget grad er Grenaa. Hvorfor dog stemme på en spidskandidat fra Horsens eller Ikast?
Borgerforeningen arrangerer stort vælgermøde på Molsskolen tirsdag den 14. oktober kl. 19-22. Alle lister deltager, og i pausen underholder Molsrevyen. Se pressemeddelelsen
Gennem de seneste år har Mols i Udvikling, Syddjurs Kommune  knoklet for at bane vejen for et fælles hus med arbejdstitlen “Knudepunktet” for alle molboer og helboer. Målet nærmer sig, men vi mangler din hjælp! Klik den gule knap og se mere.
Siden 9. juni 2015 har møllehatten og Vistoft Mølle været under restaurering, men tirsdag den 31. oktober kl. 10 sættes møllehatten atter på plads og enhver må gerne komme og se med.
 Siden den 27. september er der blevet samlet underskrifter ind på, at der er brug for daglige færgeafgange mellem Ebeltoft og Odden. Nu er underskriftindsamlingen afsluttet. 8.253 underskrifter er det blevet til.